Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с 159

    здр на всички двигателят ми е 1.9-150к.c. ,проблемът ми е че в маслото навлезе нафта изведнъж след около 500км пробег започна очеизвадно да намалява горивото без никъкви симтоми на прекъсване запъване загряване течове и т.н. колата си работише както и друг път перфектно и след 2-3км на кръстовище спирам и гледам отзад мъгла от бял пушек смърдящ на нафта покарах още 1-2км и спрях изгасих гледах няколко пъти щеката и все ми се вижда мн маслото след известно време запалих отново работата на мотора все същата нормална вече не пушеше,но маслото си е все така повече.някой ако сее зблъсквал с такъв проблем моля да помогне

  • #2
    Не се притеснявай колега, колата просто е влезнала в режим на самоочистване. Когато нафтата не е качественна-пуши бял пушек и мирише на сяра и изгоряло.
    Ако караш с качественна нафта-няма никакво пушене когато се самопочиства.
    На форума много е писано по този въпрос-погледни в темите.
    Не се притеснявай. По принцип колата автоматично влиза в този режим на всеки 500 км. Можеш даже да го следиш, ако ти е интересно. Забелязвасе вдигане на оборотите и се изменя шумът надвигателя - процеса е около 2-5 мин.
    Следващият път когато колата се самоочиства- недей да гасиш двигателя, а си карай нормално докато процеса свърши.
    Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от OgyG Покажи съобщение
      Не се притеснявай колега, колата просто е влезнала в режим на самоочистване. Когато нафтата не е качественна-пуши бял пушек и мирише на сяра и изгоряло.
      Ако караш с качественна нафта-няма никакво пушене когато се самопочиства.
      На форума много е писано по този въпрос-погледни в темите.
      Не се притеснявай. По принцип колата автоматично влиза в този режим на всеки 500 км. Можеш даже да го следиш, ако ти е интересно. Забелязвасе вдигане на оборотите и се изменя шумът надвигателя - процеса е около 2-5 мин.
      Следващият път когато колата се самоочиства- недей да гасиш двигателя, а си карай нормално докато процеса свърши.
      Всичко е така,само дето като започне процедурата по самопчоистване,трябва да се кара 15-20 мин. с над 2500 об.,инче процедурата се прекратява.

      ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:41 ----------

      Първоначално публикувано от pesho34 Покажи съобщение
      здр на всички двигателят ми е 1.9-150к.c. ,проблемът ми е че в маслото навлезе нафта изведнъж след около 500км пробег започна очеизвадно да намалява горивото без никъкви симтоми на прекъсване запъване загряване течове и т.н. колата си работише както и друг път перфектно и след 2-3км на кръстовище спирам и гледам отзад мъгла от бял пушек смърдящ на нафта покарах още 1-2км и спрях изгасих гледах няколко пъти щеката и все ми се вижда мн маслото след известно време запалих отново работата на мотора все същата нормална вече не пушеше,но маслото си е все така повече.някой ако сее зблъсквал с такъв проблем моля да помогне
      Колегата ти е отговорил,иначе това с маслото всички 159-ки са така,не е повече маслото,просто след като е работила и извадиш щеката,винаги е така,и мойта е така,бях се притеснил но няма нищо страшно
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Благодаря за отговора но неме задоволява.Изчел съм това за регенерирането ,до сега вече 15000км него е правила а маслото със сигурност е повече ,източих го и налях друго.Интересно е че нафтата свърши набързо както имаше за около 150км. и за около 5км светна лампата и започна да скимти че няма гориво и колата при всичката мъгла която пусна несе промениха нито обороти нито нещо друго единственото нещо поразлично от обикновенно бе пушека и изчезването на горивото.Не споменах че преди около 800-900км.махнах ДПФ и катализатора

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pesho34 Покажи съобщение
          Благодаря за отговора но неме задоволява.Изчел съм това за регенерирането ,до сега вече 15000км него е правила а маслото със сигурност е повече ,източих го и налях друго.Интересно е че нафтата свърши набързо както имаше за около 150км. и за около 5км светна лампата и започна да скимти че няма гориво и колата при всичката мъгла която пусна несе промениха нито обороти нито нещо друго единственото нещо поразлично от обикновенно бе пушека и изчезването на горивото.Не споменах че преди около 800-900км.махнах ДПФ и катализатора
          Ми това последното колега трябвало да го споменеш още в началото Следователно проблема трябва да се търси другаде и като за начало една качествена диагностика
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pesho34 Покажи съобщение
            Благодаря за отговора но неме задоволява.Изчел съм това за регенерирането ,до сега вече 15000км него е правила а маслото със сигурност е повече ,източих го и налях друго.Интересно е че нафтата свърши набързо както имаше за около 150км. и за около 5км светна лампата и започна да скимти че няма гориво и колата при всичката мъгла която пусна несе промениха нито обороти нито нещо друго единственото нещо поразлично от обикновенно бе пушека и изчезването на горивото.Не споменах че преди около 800-900км.махнах ДПФ и катализатора
            При премахване на ДПФ-а и катализатора е нужна и промяна във софтуера - ако нещо не е направено както трябва колата ще се държи точно по описания начин
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              При премахване на ДПФ-а и катализатора е нужна и промяна във софтуера - ако нещо не е направено както трябва колата ще се държи точно по описания начин
              Според мен не е правено нищо даже,имаше една Вектра,даже ти я пращах на теб/незнам дали е идвала/тя беше така,махнат физически ФАП,но без промяна в софтуера,и правеше същите фокуси,изродски разход и нафта в маслото.

              П.С.Колега трябва да отидеш да ти променят софтуера,иначе няма да се оправи.Мойта е правена от Бобо,и вече 12 000 км.никви проблеми
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                за момента е добре разхода нее много дори си е доста приличен. колко струва тая промяна на софтуера
                Last edited by pesho34; d.m.y г., 22:34.

                Comment


                • #9
                  Това да не е сливенска сива алфа? Не е по темата но прилича на случай дето коментирахме тея дни
                  Range Rover Vogue 4.4
                  Rexton 270 cdi
                  Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                  Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pesho34 Покажи съобщение
                    за момента е добре разхода нее много дори си е доста приличен. колко струва тая промяна на софтуера
                    Да сега е ОК,но това ще се случва всеки път,когато колата си пусне саморегенрация
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      колега,

                      тази промяна на софтуера Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА след премахване на ДПФ-а. Не е евтина, но трябва да се направи, защото в противен случай ще си прецакаш колата рано или късно.
                      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                      Comment


                      • #12
                        ще се помъча да реша проблема по друг начин,смятам че ще я излъжа някакси

                        Comment


                        • #13
                          Не по темата-но колега решението ти е малко странно - как ще го решиш по друг начин?
                          Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

                          Comment


                          • #14
                            Какво странно да има да нее умрял човек.като имам резултата ще споделя,нали за това са проблемите зада ги решаваме.

                            Comment


                            • #15
                              С мойта друг проблем който мога да нарека "бял кахър" ,но неприятно:-слизам преди малко в гаража и изненада колата не пари акумолатора едвам върти ,не даваше никакви признаци че си отива ,но явно е свършил колата няма 3г. още и съм с оригиналния но явно толкова му е живота.

                              п.п добре че си имам и ГТВ-то,че подкарах него.
                              По темата към колегата задължително закарай колата да ти пипнат софтуера защото ще преее........еш колата.
                              Alfa romeo GTVex
                              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                              Аudi A3 1.8 20V 02"

                              Comment

                              Working...
                              X